Anvisningar
Jag har beställt ett mönster men hittar det inte?
Alla mönster sänds ut per mail med orderkvitto direkt efter köpet (paypal). I mailet finns en direkt nedladdningslänk till mönstret du köpt. Var uppmärksam på att du endast kan använda nedladdningslänken en gång, så håll koll på vart du laddar ner mönstret. Om det strular till sig och du inte hittar mönstret, kan det löna sig att titta i skräpkorgen så det inte hamnat på villovägar. Hittar du fortfarande inte mönstret eller om du helt enkelt inte vet vart du laddade ner det första gången, så hör du bara av dig till victoria@lykkeliten.fi
Måste jag betala med PayPal?
Nej, du kan också betala genom vanlig banköverföring. Om du väljer denna betalningsmetod, får du en räkning till din mail efter att du lagt din beställning. När räkningen är betald och vi sett att pengarna kommit in, godkänner vi din beställning och ett mail med nedladdningslänk till mönstret skickas automatiskt till dig. Observera dock att banköverföring är en långsammare betalningsmetod. Det räcker i allmänhet 1-3 dagar innan du kan ladda ner mönstret. Om du vill få tillgång till mönstret direkt efter betalning, rekommenderar vi att du använder Paypal.
Delning av mönster?
Det är inte tillåtet att dela Lykkelitens mönster mellan flera personer eller att kopiera mönstret i försäljningssyfte. Det ligger väldigt mycket jobb bakom ett mönster, så för att detta skall vara ekonomiskt möjligt hoppas vi att ni som stickar Lykkelitens mönster har köpt dem själva och att ni respekterar våra villkor.